fredag 31 maj 2013

Vecka 22


Utvärdering av Stafettkarnevalen 2013

Det var en jättebra resa, som vanligt och lika pirrigt inför allt som åren innan. Jag tyckte det mesta var bra, så ja.... //Silke

Resan var rolig och jag har fått mycket bättre kondition av den samt mycket godis// Lykke

Den här resan har jag haft mycket kul. Bästa skolresan jag nånsin haft! MVH Gustaf 

Jag tyckte att vi fick äta på Rax och sova på det fina hotellet var bäst. Men det var ännu roligare att springa!//Felix

Jag tycker att det var roligt och åka en ny båt och prova på och vara i Åbo. Men roligast var nog ändå att springa masstafetten!//Vidar 

Resan var den bästa av alla tre  för vi var med i fler tävlingar och vi var fler som åkte med. Det var också kul att vara med i masstafetten. // William

Resan var den bästa av alla tre tycker jag! Det var roligare för att vi fick springa mer och att vi fick va me i masstafetten. Vi fick göra mycket mer denhär gången! Det va bara roligare! //Nikki

Resan var jätterolig, det var så roligt för alla var glada, o alla fick springa, och vi fick göra mycket mer den här gången t.ex gå o äta på RAX! // Johan

Jag tyckte att resan var jätterolig. Och alla fick ju springa och i år fick vi springa masstafett//Elias

Jag tyckte det var jättekul! Vi kom på bra platser och det var kul att alla i år fick springa! //Amanda

Jag tyckte att det var ganska kul i år faktiskt! Jag gillade masstafetten och det andra som jag sprang. Hotellet hade jättefina rum och jättemjuka sängar. Man sov bra där. Såklart gillade jag frukostbuffén på båten. Men annars har jag haft jättekul med mina vänner. 
Tax-free var också kul! Middagen på Rax var kul med mina vänner tyckte jag! // Klara 

Resan var rolig och det kändes som ett bra slut på våra Finlandsresor om vi inte ska få åka dit nästa år. Jag hade väldigt roligt både på löparbanan och med mina vänner!  // Sanne 

Jag hade jättekul den här resan! Inte bara att få springa utan att få åka båt och bo på hotell.
Jag verkligen ÄLSKADE masstafetten! Jag tycker att det är jättekul att springa på gräs. 
Och Grace, hon var så fin. Man hörde knappt ventileringen. Men så skulle man ju åka hem igen...Jag hoppas att det här inte var sista gång vi skulle till stafettkarnevalen. 
Om det här var den sista gången vi åkte så blev det i alla fall ett bra slut. //Åsa 

Det var jättekul. // Virginia 

Det var jättekul. Det jag tyckte var lite jobbigt var att man fick gå så mycket, men jag visste på förhand att man skulle få gå mycket, så jag hade lite ont i fötterna dagen efter. ANNARS VILL JAG ÅKA TILLBAKA NUUUUU!! //Majken

Det var jätte kul! Det var jättefint hotell vi bodde på!! // Olivia 



Trevlig helg!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar