onsdag 5 juni 2013

Vecka 23

Mitt bästa minne från åk 5


Det var när vi åka till Romme och åkte skidor. 
Det var jättekul!  // Laura 

Mitt bästa minne var från stafettkarnevalen för det var kul att springa!! 
//Vidar

Mitt bästa minne är från när vi åkte till stafettkarnevalen, det var kul
på alla sätt!!!//Gustaf

Mitt bästa minne från femman var när vi åkte till staffettkarnevalen och jag sprang gatustafetten.//Felix

Mitt bästa minne var att åka till stafettkarnevalen då vi sprang masstafetten!
//Johan

Mitt bästa minne från 5 an var när vi var på stafettkarnevalen och sprang masstafett det var jätte kul//Elias

Mitt bästa minne är första skoldagen och Rommeresan //Lykke

Mitt bästa minne var när vi åkte till Romme med klassen det var askul// Olivia

Mitt bästa minne var när vi var med klassen i Romme! //Virgina

Mitt bästa minne var världens bästa Romme! (med klassen) //Klara

Mina bästa minnen var stafettkarnevalen och romme resan! // Sanne

Mitt bästa minne det här året var när vi  åkte till Romme//Amanda

Mitt bässta minne var bl.a Finland (i hytterna på båten) osv, och Romme! ///Silke

Mitt bästa minne var att göra presentationen om Finlandsresan i iMovie med Elias. // William

Mitt bästa minne var när jag gick ut på rast //Majken

Mitt bästa minne var när vi var i Romme och åkte skidor där för det var kul/////// Emil

Mitt bästa minne var när vi var i Romme och på strandbadet och stafettkarnevalen såklart! // Åsa 

Mitt/mina bästa minnen var när vi var i Romme me klassen och på strandbadet! SÅKLART när vi va på stafettkarnevalen! //Nikki<3

Mitt bästa minne i årskurs fem var när vi fick träffa Christel. När vi var i Romme var det också en super rolig dag. Och idag är också en av de bra dagarna för det är bara fyra skoldagar kavar tills det är sommarlov. //Isabelle 



En av många övningar inför årets skolavslutning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar