fredag 9 november 2012

Vecka 45


En hälsning till alla pappor på farsdag

Jag tycker att min pappa är värdens bästa pappa. Det tycker nog alla barn att sin pappa är värdens bästa pappa. Det just jag älskar med min pappa är att han nästan alltid är glad, snäll, rolig och knäpp... på ett roligt sätt. 

Jag tycker min pappa är snäll. Han lagar jättegod mat och hjälper mig med matten. Han är kul och rolig när han busar med mig, och han ser rolig ut på bild. Jag älskar min pappa!

Min pappa är underbar! Jag kan skratta, gråta, vara sur, vara glad, eller arg, men han är alltid där för mig. Jag älskar när han nästan alltid skämtar med mig, men även när han är glad. Han gör mig alltid lycklig. Tack pappa!

Jag tycker att min pappa är värdens bästa pappa. Jag älskar min pappa för att han är en glad och snäll pappa. Han gör allt för mig och min lillebror. Jag älskar dig pappa!

Jag tycker att min pappa är världens bästa pappa. Han är bra på att spela hockey och han lagar god mat. 

Min pappa är den bästa i världen. Han ställer upp för när jag har de svårt. Berättar roliga skämt. Han lagar god mat. När man är sur så blir man glad av att bara vara i hans närhet. Han är duktig på fotboll. Jag älskar min pappa för den han är. Tack Pappa!

Jag älskar min pappa! Han är jättebra på att förklara saker. Du är världens bästa pappa!

När det är mörkt kommer kommer du alltid och lyser upp det. Vi kan busa skratta och gråta och allt annat men i slutet blir allt bra. När jag åker brukar du säga att huset blir tomt men att jag finns i ditt hjärta. Nu säger jag samma sak, saknar dig men du finns i mitt hjärta. Med dig är jag alltid lycklig vad som än händer. Du kan alltid hjälpa mig med saker och så, men nu är det min tur att hjälpa dig. Önska dig nått på fars dag vad som helst bara. Ha en väldigt  bra dag pappa Love you! Kram kram!

Min pappa är världens bästa pappa! Han är snäll och är alltid på min sida. 
Han vill alltid göra samma saker som jag!  Dessutom kan han göra dom bästa pannkakorna i världen!! Älskar dig pappa!!

När jag är ensam hemma så är det mörkt inom mig men när du kommer så lyser det. Du är alltid där för mig, du hjälper mig, du stöttar mig, du gläder alltid mig! När man har haft sina dåliga dagar så kommer du alltid och tröstar! Du gör mitt hjärta mer till ett hjärta!ÄLSKAR DIG!!!PAPPSEN 

Min Pappa är den bästa pappan man kan ha. Han är snäll omtänksam och rolig! Han är nästan alltid glad. Han är verkligen värd en så’n här dag!  
       

Min pappa är den bästa fotbollstränaren och värdens bästa pappa.

Allt är bra med min PAPPA!! Han är best. 

När jag känner mig ensam så finns du där för mig. Du finns alltid där för mig, det är det som gör dig till en så bra pappa. Du är den bästa pappan i världen.

Grattis världens bästa pappa. Jag gillar att du är så påhittig och bäst i love you :)

Pappa, du är den absolut bästa pappan man kan ha även om vi bråkar ibland. Du är så påhittig och hittar på nya lekar som vi kan leka. Som oftast är väldigt roliga. I love you!

Pappa du är så duktig när du bygger.



En stor kram till alla pappor från åk 5!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar