fredag 25 maj 2012

Inlägg 2: På stadion

Nu är vi på Stadion och det är snart dags för eleverna att värma upp inför tävlingen. Hejarklackerna är igång. Vi kommer att springa 15.30-15.40-tiden (finsk tid) dvs en timme tidigare hos er. Vädret är bra och alla är glada.

Några av eleverna hann skriva lite personliga hälsningar till er. 

Hej vi är på Olympiastadion hoppas att ni har det bra hemma//Johan
Det är världens drag här inne på stadion nästan alla sjunger. Felix =P

Hej här inne på olympiastadion är det jätte högt ljud och det är ganska långt kvar till vi ska springa. Hoppas ni har det bra där hemma. Elias =)
Vi har det jätte kul här på staffettkarnevalen. Vägen hit var faktiskt lång!
Håll tummarna på att vi kommer på prispall i år!
// Klara ;D
Hej mamma och pappa. Vi mår bra. Just nu är vi på stafettkarnelvalen!!! Jag älskar er. Blanca jag har nog med mig en pressent till dig när jag kommer hem! 
PS: Saknar er;) .... <33333
MVH Majken:D
Hej hej! mamma och pappa nu är vi på olympiastadion det är stort och jag känner mig så liten...
vi ska börja om 2 timmar ungefär...
Jag älskar er och jag saknar er...
Åsa :)
Nu sitter vi här på Stadion och hejar, och väntar på att någon ur vår skola som ska springa. Kul och heja, men skulle ändå velja springa... Hoppas vi syns på Söndag! (alltså att vi kommer till final. Silke <3<3<3<3<3<3
Hej mamma och pappa vi har det jätte kul men när vi var vid domkyrkan så slog Vanessa i huvudet men nu är det bra.Vi står mitt i solen på läktaren det är så varmt.Jag skriker så jag blir hess men det är ok. Jag och linus har en jätte stor hytt men det visade sig va så stor för att det var en handikapp hytt. Saknar er. PUSS. William
Hej alla där hemma, vi är här på Olympiastadion och väntar på att få springa det är jättepirrigt och jättekul. Puss och kram Linn        
Hej alla som är hemma det är jätte roligt  vi  är  på olympiastadion . mvh Tyra
Hej mamma pappa Emma och Emil. Jag sitter här på stadion. Det är ganska högljudt. Men jag hoppas att ni har sovit gott. Jag sov jätte bra men jag och William vaknade 05:30. Och vid ungefär 02:30 så vaknade jag för att jag behövde gå på toaletten. Men det ligger pom-poms brevid mig och det är väldigt varmt. Jag hoppas att ni alla kommer ha en bra dag jag kanske kommer hem med någon present. Men på tax freen så hadde dom en hel hylla med bara Angry Birds grejer. Jag kommer kanske köpa Angry birds läsk. Men vi har gått 3 km till stadion. Mvh Linus :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar